Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 2010

Αλεξάνδρα Ούστα

Για όλα τα (γ)ούστα

Την Αλεξάνδρα Ούστα την είδαμε για πρώτη φορά στο γυαλί ως μια ντροπαλή
κόρη στη σειρά.
Η ώρα η καλή. Από τότε πέρασαν περίπου δύο χρόνια και η Αλεξάνδρα μεγάλωσε.
Μεγάλωσε πολύ. Κι επικίνδυνα. Πολύ επικίνδυνα...
Οκτώβριος 2006
Από τον Μάνο Μίχαλο
Αλεξάνδρα Ούστα - maxim_online_1125

Εμφανίστηκες ξαφνικά πριν από τρεις σεζόν στη σειρά Η ώρα η καλή, αλλά δεν γνωρίζουμε πώς και γιατί.Μου αρέσει πάρα πολύ η ηθοποιία, την οποία σπουδάζω και ασχολούμαι με αυτήν εδώ και τέσσερα χρόνια. Ήμουν όμως και τυχερή, διότι βρέθηκα σε μια σειρά που πάει πολύ και καλά και ο κόσμος την παρακολουθεί ανελλιπώς.

Έχεις πάρει ωστόσο γεύση και από καλλιστεία. Αυτό τι ήταν; Για να περάσει η ώρα;Πέρασα κι από τα καλλιστεία, αλλά ήταν μόνο για ένα βράδυ. Δεν ασχολήθηκα με το χώρο. Στην ουσία, το έκανα έπειτα από παρότρυνση της μητέρας μου. Ήμουν δεκαοχτώ ετών, όποτε είπα να της κάνω το χατίρι. Με χαλάει όμως το μόντελινγκ. Δεν μου αρέσει ο χώρος. Κάτι δεν μου κάθεται καλά.

Μήπως υπάρχει και κάτι άλλο στο πρόγραμμά σου;Δουλεύω παράλληλα σε μια τηλεφωνική εταιρεία. Όταν είσαι στην αρχή της προσπάθειάς σου στο χώρο της ηθοποιίας, δεν μπορείς να εφησυχάσεις και να πεις ότι τώρα δεν κάνω τίποτε άλλο. Άλλωστε στην τηλεφωνική εταιρεία είμαι πέντε χρόνια. Γιατί να την αφήσω;

Οι τηλεφωνικές γραμμές, από όσο ξέρουμε, δεν είναι και τόσο αθώες. Κανένας ανώμαλος σου έχει τύχει;Ένας και δύο; Ειδικά όταν έχω βραδινή βάρδια, εκεί να δεις… Οι περισσότεροι παίρνουν για να ξεχαρμανιάσουν. Απλώς κάποιοι το πάνε μουλωχτά και άλλοι προτιμούν την ευθεία οδό: «Καλησπέρα σας, παράλληλα με την παραγγελία, μήπως μπορώ να σας μιλήσω και πιο προσωπικά;». Ορισμένοι είναι και φανατικοί μαζί μου. Τηλεφωνούν μόνο στη γραμμή μου.

Τον άντρα πώς τον θέλεις; Τι ζητάς από αυτόν;Εξωτερικά κοιτάζω μάτια και χέρια. Από εκεί και πέρα, αν έρθει να μου μιλήσει, απαγορεύεται να μου πει «Είσαι ωραία», «Είσαι γλυκιά» και άλλα τέτοια. Τα θεωρώ ξενέρωτα. Ειδικά η αναφορά στα μάτια είναι εμετική! Με την πρώτη ματιά βλέπεις τον άντρα εξωτερικά: το στιλ, το ντύσιμο, τη συμπεριφορά. Πάνω στη συζήτηση όμως θέλω να μου πει κάτι πνευματώδες, κάτι που να με κάνει να σκεφτώ.

Σε περίπτωση που σου αρέσει κάποιος, θα περιμένεις ή θα κάνεις την πρώτη κίνηση;¶μα γουστάρω κάποιον, θα τον πλησιάσω. Είναι σωστό αυτό που λένε ότι οι άντρες πρέπει να κάνουν την πρώτη κίνηση, αλλά πλέον δεν συμβαίνει συχνά. Οπότε τι άλλο να κάνει μια γυναίκα; Στην εποχή που ζούμε υπάρχουν πολλοί άντρες που δεν είναι και «φανατικοί». Άμα αφαιρέσεις και τους ηλικιωμένους και τα παιδιά, τι νομίζεις ότι μένει; Δεν υπάρχει περιθώριο για «πολυτέλειες».

Να υποθέσω ότι η άποψή σου για το one night stand είναι η συνήθης;Δεν βρίσκω νόημα στο one night stand. Προς το παρόν δεν μου λέει κάτι. Τώρα, σε πέντε χρόνια, κι ανάλογα με το τι θα δω και τι θα περάσω, ίσως να σκέφτομαι διαφορετικά. Στην παρούσα φάση δεν μπορώ να πάω με κάποιον άντρα αν δεν μου «κάνει» κάτι εγκεφαλικά.

Πρότεινε μια σεβαστή συχνότητα για σεξ σε μια σχέση. Μη μας πεις τίποτα του στιλ «μία φορά την εβδομάδα», δεν θα το πιστέψουμε.Μία φορά την εβδομάδα ίσον τέσσερις φορές το μήνα. Τραγικό μου ακούγεται. Αλλά ούτε και το κάθε μέρα προτείνω. Καταντάει κουραστικό. Μέρα παρά μέρα νομίζω ότι είναι το ιδανικό. Να παίρνεις δυνάμεις, κάτι σαν ρεπό δηλαδή, και την άλλη μέρα να πιάνεις και πάλι «δουλειά».

Η άποψή σου για τη δεύτερη γυναίκα στο κρεβάτι; Ούτε κατά διάνοια; Ξέρεις, υπάρχουν γυναίκες που το κάνουν ως δώρο στους συντρόφους τους.Δεν μου έχει γίνει τέτοια πρόταση μέχρι τώρα, αλλά δεν θα με ενδιέφερε να το κάνω. Οι λόγοι είναι ευνόητοι και στηρίζονται κυρίως στο γυναικείο εγωισμό, ο οποίος είναι η βασική αιτία που αρνούνται οι γυναίκες κάτι τέτοιο. Φυσικά, παίζει ρόλο και το με ποιον είσαι, πόσο σε ενδιαφέρει ο άλλος. Μπορεί να φοβάσαι μήπως σ’ τον πάρει η γκομενίτσα που θα εμπλακεί σε μια τέτοια «συνάντηση». Το ηθικό κομμάτι του θέματος δεν με απασχολεί, διότι δεν θα μάθει ο κόσμος τι κάνεις στο κρεβάτι σου. Αν ήθελα να το κάνω, θα το έκανα επειδή θα το γούσταρα και δεν θα με ένοιαζε τι θα πει ο απέναντι, διότι δεν θα το μάθαινε ποτέ. Πάντως, δεν ενδιαφέρομαι για τέτοια δώρα. Ουφ, ίδρωσα! Τι κάθομαι και λέω;

Περίγραψε το ιδανικό 24ωρο παρέα με κάποιον άντρα: από τις δέκα το πρωί μέχρι τις δέκα την επόμενη μέρα.Το πρωινό πρόγραμμα θα έχει καφεδάκι με μουσική. Στη συνέχεια θα μου άρεσε μια μικρή, κοντινή διαδρομή. Θέτουμε ως όρο ότι είναι χειμώνας. Μετά έχει καλό φαγητό και ύπνο το μεσημεράκι, για να ξεκουραστούμε λίγο. Το απόγευμα πάλι καφέ ή μπόουλινγκ. Μετά θα τον έστελνα σε κανένα φίλο του να δει μπάλα, ώστε να ετοιμάσω ένα ωραίο τραπέζι με φαγητό και κεριά, μουσική και όλα τα συναφή. Να φάμε, και μετά… ύπνο! Εντάξει, όχι ύπνο ακριβώς. Απλώς από τις δώδεκα και μετά, όποτε «κάτσει» ή βρούμε κενό, κοιμόμαστε.

Φωτογραφίες Βαγγέλης Παλαμάρης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

FB