Σάββατο 4 Δεκεμβρίου 2010

Η Jessica Alba πιστεύει οτι η Jessica Alba είναι άσχημη, εσείς;

Ξέρω ότι οι περισσότερες γυναίκες – ακόμη και οι πιο sexy – έχουν προβλήματα αυτοπεποίθησης όσο περίεργο και αν είναι.
Η Jessica Alba μπορεί να φαίνεται τέλεια σε εμάς, αλλά η ίδια ισχυρίζεται ότι απέχει πολύ από την τελειότητα. Λέει ότι είναι ακριβώς όπως όλες εκεί έξω έχοντας και η ίδια κυτταρίτιδα και πεσμένο στήθος. Συγκεκριμένα, ισχυρίζεται ότι μετά τη γέννα, το στήθος της είχε αισθητή πτώση.
«Το στήθος μου είναι πεσμένο, έχω κυτταρίτιδα, οι γοφοί μου έχουν μεγαλώσει … κάθε ηθοποιός εκεί έξω είναι πιο όμορφη από μένα», είπε στο Βρετανικό περιοδικό GQ.
"Δεν ήμουν ποτέ άνετη να επιδεικνύω το σώμα μου. Πρίν από κάθε φωτογράφιση είχα κρίσεις άγχους. Ποτέ δεν θα κάνω γυμνή σκηνή. Μπορώ να δείχνω sexy να φοράω sexy ρούχα αλλά δεν μπορώ να τα βγάλω όλα".





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

FB