Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2013

Έκανα σεξ με 2 ταυτόχρονα

Γνώρισα έναν τύπο σε ένα μπαρ και αρχίσαμε να φασονώμαστε. Όταν ήρθε η φάση να πάμε σπίτι του συνειδητοποίησα ότι έμενε κι άλλος εκεί. Με ρώτησαν αν είχα πρόβλημα ενώ ταυτόχρονα άρχισαν να με ακουμπάν παντού κι οι δυο... Και δεν μπορούσα να πω όχι και θα ήμουν χαζή αν έλεγα όχι!!!

  
Αισθανόμουν σαν πειραματόζωο, δεν ήθελα από τη μια γιατί ντρεπόμουν και δεν το είχα ξανακάνει, αλλά από την άλλη καιγόμουν... Είναι απλά υπέροχο να σε αγγίζουν δυο άντρες ταυτόχρονα και να μπαίνουν μέσα σου! Θέλω να το περιγράψω και δεν μπορώ.. Ένιωθα τόσο τέλεια εκείνη τη στιγμή. Έχω κάνει πολύ και καλό σεξ στη ζωή μου αλλά σαν αυτήν την αίσθηση δεν έχω ξανανιώσει. Ίσως επειδή ήταν πρώτη φορά και όλα στην αρχή είναι πρωτόγνωρα.. Δε με νοιάζει καθόλου όμως...
Στην αρχή είχα αναστολές να τους πω να μην κάνουν εκείνο να μην κάνουν αυτό, αλλά όσο εκείνοι απλά προχωρούσαν και δε με ρωτούσαν οι αναστολές μου έφευγαν. Με πήγαιναν εκεί που ήθελαν και δεν μπορούσα να πω όχι ήμουν απλά παιχνιδάκι και μου άρεσε τόσο πολύ! Με πήραν και οι δυο και με έπαιρναν εναλλάξ, τελείωσα 2 φορές μόνο αλλά ήταν και οι δυο θεσπέσιες! Θα το ξανάκανα σίγουρα αλλά όχι με κάποιον γνωστό, αυτό θα μπορούσε να τα χαλάσει όλα. Αφού με γάμησαν μέχρι θανάτου μετά με έδιωξαν, αυτό με ξένισε λίγο, αλλά τώρα που το ξανασκέφτομαι καλύτερα γιατί θα ήταν περίεργο αν είχαμε αλλάξει κινητά η ξαναβγαίναμε.
Εκείνο το βράδυ έκανα πράγματα που δεν έχω ξανακάνει και δεν ξέρω αν θα ξανακάνω, ήταν όμως υπέροχα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

FB